HRA

Giga Boulder 1
Herní styl Boulder Dash
Multiplayer Bez multiplayeru
Rok vydání 9992
Programátor Peter Liepa
Grafik Peter Liepa & Olaf Roth

INTRO

Diskuze

SFX v Assembleru
13.01.2022 nm Udělal jsem zvuky v programu MONASE (Maniacs of Noise SFX Editor), ale nedaří se mi je zprovoznit pod assemblerem. Zkouším to jako hudbu přes:

Init:
jsr $1000
IRQ:
LDA #$xx - xx=číslo zvuku
jsr $1003

Zkoušel jsem i zprovoznit hlasitost na: $D418 , ale bez úspěchu. Ví někdo poradit?

Nadpis
Duchaplný text
Podpis První znak podpisu musí být vykřičník

20.01.2022 PCH posli zdrojak na pch(zav)unreal64.net ... mrknu na to.

Advert

Hardcode and datamining by PCH of UNREAL, Hardware guru by RAY of UNREAL, Bugs report by SILLICON of UNREAL
UNREAL 2014-2021 Czech republic