Recenze - Navigátor

12 Assembler
41 Encyklopedie
30 Hardware
15 Hra
12 Párty
7 Programování
12 Sofware

HRA

Battaglia Lunare
Herní styl V. Scrolling
Multiplayer Bez multiplayeru
Rok vydání 1985
Programátor Kyle Hodgetts
Grafik Kyle Hodgetts

INTRO

BMP TO IFLI

IFLI33b.zip ( D64 soubor )

Dnes jsem se roshodl pro vsechny grafikomily, obrazkomily, konvertofily a ostatni pro recenzi prvniho z rady konvertoru a to jak nazev napovida z BMP do IFLI. Programek ma jednoduche prostredi, ale o to vykonejsi jest. Je zde pouze pracovni directory a to je vse.


A jak se nachystat na konvert ?? Kde jinde nez na nasem PC .. Ja to provadel asi takto, ostatni dle svych zkusenosti ...

  1. Fotku jsem si RESIZEnul na 320*200 / pri 256 barvach !! Barvy je nutno zmensit napr v Paint Shop Pro, kteryzto je na takovou praci asi nejlepe pouzitelny. Vyber editoru nechavam pouze na Vas ...
  2. Nasledne upraveny obrazek je potreba ulozit na disk ve formatu *.BMP a nasledne jej napr programem STAR COMMANDER nebo 64COPY / coz pouzivam / zkopisrovat na D64 soubor. Nejlepe primo ke konvertoru
  3. Spustite programek a naloudite bitmapu. Zkousel jsem obrazek, ktery mel velikost na D64 fajlu 310 bloku !! a konvert jej sebral. Pouziva sequencni loader, tudiz je tento program omezen pouze maximalni moznou velikosti bloku kteraz to nevim jaka je.
  4. Samozrejme konvert pouzivame v emulatoru, protoze jen tam jde zapnout ALT+W jakozto WARP / VinVice/ a nebo CTRL+F3 /ccs/
  5. Nakonec program vypada ze neodpovida, nebo ze se zaseknul, ale neni to tak. Zmacknete SPACE a obrazek si prohlednete. Myslim, ze se vam vysledek bude setsakramentsky libit.

Nakonec jsem pro vas vsechny pripravil na ukazku zdrojovy obrazek spolu s jeho prekonverovanou podobou ....


Original 320 x 200 / 256barev

Prekonvertovany obrazek v BMPtoIFLI
IFLI nahled jsem spojil z obou blikajicich vrstev v Adobe Illustratoru
Nový příspěvek k článku

podpis :
První znak podpisu musí být vykřičník, jinak se příspěvek neodešle (ochrana proti spamu)

Advert

Programmed by PCH of UNREAL, Hardware support by RAY of UNREAL. Beta test and bugs guru SILLICON
Unreal 2014 - Czech republic